ارتھ کرسٹ تھری ڈی

ارتھ کرسٹ تھری ڈی

ارتھ کرسٹ تھری ڈی ایک 1997 میں عمودی سکرولنگ شوٹر ویڈیو گیم ہے جو نچی بوسوسو نے جاپان میں سیگا سنیچر کے لئے تیار کیا اور شائع کیا۔ کھلاڑی نے تین اسٹار شپ کا کنٹرول سنبھال لیا ہے کیونکہ انہیں چھ مراحل کو مکمل کرنا ہوگا جبکہ دشمنوں کو تباہ کرتے ہوئے اور ان سے اور ان کے تخمینے سے ٹکراؤ سے گریز کریں۔ چھوٹے “ایف” شبیہیں جمع کرکے ، کھلاڑی تینوں جہازوں کو ایک میں ضم کرسکتا ہے اور نئے ، زیادہ تباہ کن ہتھیاروں تک رسائی حاصل کرسکتا ہے۔ پیرا انجن کے لئے 1992 کے کھیل ٹیرا کرسٹا II کے بعد ، یہ ٹیرا کرسٹا سیریز کا ساتواں اور آخری کھیل ہے۔

ارتھ کرسٹ تھری ڈی

ارتھ کرسٹ تھری ڈی کا دوسرا اندراج ہے جس کا تخلیق کار شیگکی فوجیواڑہ کے ساتھ کوئی تعلق نہیں ہے ، جو ہچسن سافٹ کے لئے بمبر مین سیریز پر کام کرنے کے لئے کئی سال قبل نچبیوسو سے رخصت ہوئے تھے – اس نے کمپنی کو کسی بھی کامیاب اقدام پر مبنی لقب تیار کرنے کی جدوجہد کرتے ہوئے توجہ مرکوز کردی تھی۔ اس کے بجائے فحش مہجونگ آرکیڈ کھیل کی طرف۔ ٹیرا کرسٹا تھری ڈی کو اس کے گیم پلے ، سطح کے ڈیزائن اور پلیٹ فارم پر ملتے جلتے کھیلوں سے کمترپن پر منفی انداز میں موصول ہوا ، حالانکہ کچھ کے ذریعہ اس کے گرافکس اور ساؤنڈ ٹریک کی تعریف کی گئی تھی۔ یہ نچیبسوسو کے حتمی کھیلوں میں سے ایک ہے ، کیونکہ انہوں نے سن 2000 کی دہائی کے اوائل میں اپنے ویڈیو گیم کی کارروائی بند کردی تھی۔

گیم پلے

ارتھ کرسٹ تھری ڈی عمودی سکرولنگ شوٹر ویڈیو گیم ہے۔ تین مختلف اسٹارشپوں – ونگر ، گاما اور بیٹا کے کردار کو سنبھالتے ہوئے ، کھلاڑی کو دشمنوں کو ختم کرنے اور ان اور ان کے تخمینے سے ٹکراؤ سے گریز کرکے چھ مراحل مکمل کرنے کا کام سونپا جاتا ہے۔ گاما کھلاڑی کو ایک ٹیلگن دیتا ہے جو آگے اور پیچھے فائر کرسکتا ہے ، اور بیٹا اس کھلاڑی کی فائر پاور کو دوگنا کرتا ہے۔ یہ بحری جہاز تمام مراحل میں پائے جانے والے چھوٹے چھوٹے اڈوں کو تباہ کرکے حاصل کیا جاسکتا ہے۔

ارتھ کرسٹ تھری ڈی

دشمنوں کو شکست دینے سے چھوٹے “ایف” شبیہیں اکٹھا کرکے ، کھلاڑی تینوں جہازوں کو ایک ساتھ بڑھتی ہوئی طاقت کے لئے جوڑ سکتا ہے – ایک دوسرے جہاز کے ساتھ مل کر ونگر کو ایک لہر کا بیم ملتا ہے ، اور دو کے ساتھ مل کر ونگر کو گرمی کی تلاش میں لیزرز مہیا کرتا ہے جو خود بخود دشمنوں پر تالا لگا۔ کھلاڑی اسکرین کو صاف کرنے کا ایک طاقتور بم بھی بھڑکتے ہوئے فینکس کی شکل میں لانچ کرسکتا ہے جو اسکرین پر چھا جاتا ہے۔ مراحل ایک باس کے ساتھ اختتام پذیر ہوتا ہے جسے ترقی کے لئے ہرا دیا جانا چاہئے۔ مین مینو پر بٹن کے امتزاج کو انجام دے کر ، کھلاڑی کھیل کے آغاز میں دھوکہ دہی تک رسائی حاصل کرسکتا ہے اور انہیں 99 جانیں دے سکتا ہے۔

استقبال

فیمیسو کھیل کی سست رفتار اور زحل پر ملتے جلتے عنوانات سے کمتر پن کی طرف منفی تھا ، یہ یقین رکھتے ہوئے کہ ٹیرا کرسٹا کا بنیادی گیم پلے  ارتھ کرسٹ تھری ڈی شوٹنگ کے کھیل کے لئے مناسب نہیں ہے۔ گیم فین نے اپنی سست رفتار اور کم دشواری کی سطح کی طرف گمنام ردعمل کا اظہار کیا ، حالانکہ اس کا کثیرالثانی گرافکس اور صوتی ٹریک پسند ہے۔ انہوں نے اس کا نامکمل طور پر نمکو کے زیوشیل / سے موازنہ کیا۔ نیکسٹ جنریشن میگزین اس کھیل کی طرف خاص طور پر تنقید کا حامل تھا ، جس میں اس کے 3 ڈی ویزوئلز کو “قابل رحم” اور اس کے درجے کے ڈیزائن “سب سے کم ، مشترک ، کوکی کٹر ، جامنی رنگ کے – ہر کسی دوسرے شوٹر کے نام سے جانا جاتا تھا۔ نوع انسانی میں ” انہوں نے کھیل کی رفتار کو کم کرنے کی وجہ سے خاص طور پر کثیرالاضلاع کے اس کے استعمال کو ناپسند کیا ، اور اس نے اصلی مون کرسٹا اور ٹیرا کرسٹا کے مقابلہ میں مایوسی پائی۔ نیکسٹ جنریشن نے مشورہ دیا کہ کھلاڑی اس کے بجائے رائزنگ کے ٹیرا غوطہ خور یا ٹیٹو کے رے اسٹورم کا انتظار کریں۔ سپر گیمس پاور نے کھلاڑی کے جہازوں کو ایک ساتھ جوڑ کر ایک بہت ہی طاقت ور بنانے کے خیال کو پسند کیا ، اور اس کا موازنہ گیلیکسیئن اور ژیؤیش جیسے آرکیڈ عنوان سے کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *