اسپیکٹار

اسپیکٹار

اسپیکٹار ایک آرکیڈ کھیل ہے جو Exidy نے ترگ کے سیکوئل کے طور پر جاری کیا۔ اس کھیل میں مستقبل کی دنیا میں گاڑیوں کا مقابلہ دکھایا گیا ہے۔ اصل گیم (ROM نظرثانی 1) نومبر 1980 میں اور ROM پر نظرثانی 3 اپریل 1981 میں جاری کی گئی تھی۔ ROM نظرثانی 2 صرف ایکسیڈی میں داخلی استعمال کے لئے تھا اور کبھی بھی کسی ویڈیو گیم کابینہ میں انسٹال نہیں ہوا تھا۔

اسپیکٹار

گیم پلے

سپیکٹار ٹارگ کی طرح ہے ، لیکن اضافہ کے ساتھ۔ جبکہ ٹارگ ایک مکمل طور پر باقاعدگی سے 9×9 گرڈ پر ہوا ، اسپیکٹر نے کرسٹل سٹی میں ناکہ بندی شامل کردی جو گیم کا پس منظر ہے۔ اسپیکٹر میں ، گرڈ مکمل طور پر باقاعدہ نہیں ہے۔ اس کے علاوہ ، گرڈ کے مرکز میں بہت سے چمکتے ہوئے ستارے ہیں جو کھلاڑی اٹھا سکتے ہیں۔ واضح طور پر پی اے سی مین سے متاثر ہوکر ، اس کھیل میں ایک نیا میکینک متعارف کرایا: تمام دشمنوں کو ختم کرکے ایک سطح کو ختم کرنے کے علاوہ ، کھلاڑی تمام ڈاٹ اٹھا کر بھی راؤنڈ ختم کرسکتا ہے۔

ترگ میں پچر کے سائز کے متعدد دشمن اور ایک “اسپیکٹر اسمگلر” موجود تھے ، جن میں سے کسی نے بھی آپ کو پیچھے نہیں ہٹایا۔ اسپیکٹر میں ، دشمن ، جو رام جیٹ کہلاتے ہیں ، ہر دور کی شکل بدلتے ہیں (اور سطح کے بڑھتے ہی شوٹنگ کے ل more زیادہ پوائنٹس کے قابل ہوتے ہیں)۔ ہر دور میں پانچ سیکنڈ اور 10 سیکنڈ میں ، ایک اسپیکٹر اسمگلر شامل کیا جاتا ہے ، جو آپ پر فائر کرتا ہے۔ جب پہلا اسمگلر بورڈ پر ظاہر ہوتا ہے تو ، پس منظر کی آواز بدل جاتی ہے ، یہاں تک کہ تمام اسمگلر تباہ ہوجاتے ہیں۔

اسپیکٹار

خود کرسٹل سٹی کے ڈسپلے میں کچھ گرافیکل گٹز بھی ہیں۔ ترگ میں ، ہر سطح پر عمارتیں نمایاں پیلا بلاکس تھیں۔ اسپیکٹر میں ، ہر سطح کا عمارت کا مختلف ڈیزائن ہے۔

ہر سطح کے لئے عمارت کی شکلیں یہ ہیں:

سطح 1: شیڈڈ دائرہ سطح 2: کھوکھلی حلقہ جس کے کنارے کنارے ہیں سطح 3: 3D تار فریم کیوب۔ سطح 4: ٹھوس سولی سطح 5: ٹھوس ہیرے۔ سطح 6: ٹھوس چوکور ‘X’ شکل کے ساتھ عبور ہوئے۔ سطح 7: 3D تار فریم پیرامڈ۔ سطح 8: کھوکھلی آکٹگن سطح 9 اور اس کے بعد کی سطح: ایک ایسی شکل جو خلا میں حملہ آور کی طرح ہوتی ہے جس میں مرکز میں کھوکھلی ہوجاتی ہے جو مکان کی طرح لگتا ہے۔

ہر سطح پر ، عمارت کی شکلیں سبز ہوتی ہیں اور کچھ تصادفی طور پر شامل ہو جاتے ہیں جو کھلاڑی اور دشمنوں کی نقل و حرکت پر پابندی عائد کرتے ہیں۔ جیسا کہ ہر سطح مکمل ہوجاتا ہے ، سطح نمبر سے 1000 گنا بونس دیا جاتا ہے۔ سطح 9 کے بعد بونس میں مزید اضافہ نہیں ہوتا ہے جب 100،000 کو پیچھے چھوڑ دیا جاتا ہے جب اسپیکٹر میں اسکور صفر سے ملتا ہے۔ اعلی اسکور کی فہرست اور انیریلز ہر 256 گیمز کے بعد دوبارہ سیٹ ہوتے ہیں۔

اگرچہ ترگ میں تیر کے نشان والے دستکاری میں چالاک مصنوعی ذہانت موجود تھی جس سے اس کھیل کو بہت مشکل بنا دیا گیا ہے ، اسپیکٹار میں موجود دشمن کو شکست دینا بہت آسان ہے ، جس سے اسپیکٹر کو اپنے آباؤ اجداد سے زیادہ آسان کھیل کھیلنا پڑتا ہے۔

میراث

ایکسٹی کے حریفوں کے ذریعہ اسپیکٹر کے متعدد بوٹلیگ ورژن جاری کیے گئے جن میں ٹائٹل اسکرین گیم کے ناموں کے علاوہ ایک جیسے ROMs تھے۔ بوٹلیگس کہا جاتا تھا: پینزر اور فینٹمز (پرویل کے ذریعہ جاری کیا گیا)؛ اور Phantomas اور Rallys (جوتیل اور نووار کے ذریعہ جاری کردہ)

2008 میں ، زیدی کے صدر ، ایچ آر کافمان نے اسپیکٹار کے لئے اصل ROM تصاویر (ROM ترمیم 1 اور 3) کو بغیر کسی تجارتی استعمال کے عوامی خدمات کے لئے جاری کیا تھا۔ لہذا اسپیکٹر اب ایمولیٹر جیسے مفت میں کھیلا جاسکتا ہے۔ میم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *