Dragster Game

سرفہرست تھرل ڈریگسٹر

سرفہرست تھرل ڈریگسٹر

سرفہرست تھرل ڈریگسٹر اسٹیل ایکسلریٹر رولر کوسٹر ہے جو انٹامین نے سینڈسکی ، اوہائیو ، ریاستہائے متحدہ کے سیڈر پوائنٹ پر بنایا تھا۔ یہ پارک میں بلیو اسٹریک کے بعد 1964 میں بنایا گیا سولہواں رولر کوسٹر تھا۔ جب 2003 میں بنایا گیا تھا تو ، یہ پہلا مکمل سرکٹ رولر کوسٹر تھا جس نے 400 فٹ (120 میٹر) کی بلندی سے تجاوز کیا تھا ، اور یہ دنیا کا سب سے لمبا رولر کوسٹر تھا۔ ، مئی 2005 میں سکس فلیگس گریٹ ایڈونچر میں کنگڈا کا کے پیچھے جانے سے پہلے۔ کنگڈا کا کے ساتھ ساتھ ، ٹاپ تھرل ڈریگسٹر ، واحد وجود طبقے موجود ہیں۔ یہ نٹ کے بیری فارم میں ایکسیلیریٹر کے بعد ، انٹامن نے بنایا ہوا دوسرا ہائیڈرولک لانچر رولر کوسٹر تھا۔ ٹاپ تھرل ڈریگسٹر کے لئے ٹیگ لائن “ریس برائے اسکائی” ہے۔

سرفہرست تھرل ڈریگسٹر

تاریخ

جب میلینیئم فورس کھولی تو اوپر سنسنی خیز سرفہرست تھرل ڈریگسٹر کے لئے منصوبہ بندی 2000 کے لگ بھگ شروع ہوئی۔ 2001/2002 کے موسم سرما میں فوٹر ڈالنا شروع کردیئے گئے تھے اور پھر 2002 کے آپریٹنگ سیزن کے دوران ان کا احاطہ کیا گیا تھا۔ رولر کوسٹر کی تعمیر کے لئے ، اس پارک میں 480 فٹ (150 میٹر) کرین کا استعمال کرنا پڑا ، جو ریاستہائے متحدہ میں صرف چار میں سے ایک ہے۔ مارٹن اور ولیمینیکس  کے عمودی تعمیر کا اعلان اعلان سے کئی ماہ قبل 2002 کے موسم خزاں میں شروع ہوا تھا۔  اکتوبر 2002 تک ، رولر کوسٹر 200 فٹ (61 میٹر) تک جا پہنچا تھا۔  اس سواری کا اعلان 9 جنوری ، 2003 کو کیا گیا تھا اور یہ ڈھانچہ ، انٹامین کے سبکونٹرٹر اسٹکوٹرا کے ذریعہ تعمیر کیا گیا تھا ،  اس کے فورا بعد ہی ختم ہوا تھا۔ یہ سیڈرن پوائنٹ کی تاریخ میں سب سے بڑی سرمایہ کاری ہونے کے لئے ملینیم فورس کے ساتھ منسلک ہے۔ اس اعلان سے پارک کا مقصد “زمین کا سب سے لمبا اور تیز ترین رولر کوسٹر” بنانے کا ہدف سامنے آیا ، جو 420 فٹ (130 میٹر) تک پہنچ گیا اور 3.8 سیکنڈ میں 120 میل فی گھنٹہ (193 کلومیٹر فی گھنٹہ) تک کی رفتار سے تیز ہوا۔  10 مارچ ، 2003 کو ، سیڈر فیئر انٹرٹینمنٹ کمپنی نے “ٹاپ تھرل ڈریگسٹر” کے نام سے ایک ٹریڈ مارک درج کیا۔

سرفہرست تھرل ڈریگسٹر

 

سرفہرست تھرل ڈریگسٹر  کا میڈیا ڈے یکم مئی 2003 کو منعقد ہوا  پھر اس نے باضابطہ طور پر 4 مئی کو عوام کے لئے کھول دیا۔  یہ ناگشیما سپا لینڈ میں اسٹیل ڈریگن 2000 کے دونوں عالمی ریکارڈوں کو پیچھے چھوڑتے ہوئے دنیا کا سب سے لمبا اور تیز ترین رولر کوسٹر بن گیا جو ابھی تین سال قبل تعمیر ہوا تھا۔ کنگڈا کا سکس فلیگس گریٹ ایڈونچر میں مئی 2005 میں کھولا گیا تو اس نے دنیا کا سب سے لمبا اور تیز ترین رولر کوسٹر ہونے کا اعزاز کھو دیا۔ انٹٹن نے کنگڈا کا اور ٹاپ تھریل ڈریگسٹر دونوں کو ڈیزائن کیا ، اور دونوں نے اسی طرح کا ڈیزائن اور ترتیب ترتیب دیا جو بنیادی طور پر مختلف ہے۔ کنگڈا کا پر مشتمل تھیم اور اضافی پہاڑی۔

اس کے کھلنے کے فورا بعد ہی ، ہائیڈرولک نظام پر ایک غلط والو نے 2003 کے سالانہ اتساہی کے پروگرام ، کوسٹر مینیا کے دوران اسے غیر عملی بنا دیا۔ پہاڑی کے سیزن کے پہلے جوڑے کے دوران اس سواری کو بار بار ٹائم ٹائم کا سامنا کرنا پڑتا تھا۔ ہائیڈرولک نظام اور لانچ کیبل کے ساتھ جاری مسائل جیسے کئی مسائل ، سواری کو بار بار بند کرتے رہے۔

ہفتے کے آخر میں 2017 کے افتتاحی پروگرام کے لئے ، سیڈر پوائنٹ نے عارضی طور پر اس سواری کا نام “ٹاپ تھرل کیوبسٹر” رکھ دیا جس کے بعد ورلڈ سیریز میں جیتنے کے بعد سکس جھنڈے عظیم امریکہ سے جیت گیا۔

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close