Stellar Track

سٹار ٹریک: اسٹارشپ کریورٹر

سٹار ٹریک: اسٹارشپ کریورٹر

سٹار ٹریک: اسٹارشپ کریورٹر کمپیوٹر پر مبنی گاڑی کا تخروپن والا گیم ہے اور سائمن اینڈ شسٹر انٹرایکٹو نے 1998 میں اسٹار ٹریک فرنچائز کے سرکاری لائسنس پر مبنی مائیکرو سافٹ ونڈوز اور میک کے لئے جاری کیا تھا۔ مائیک اور ڈینس اوکوڈا جیسی سیریز اور فلموں کے تکنیکی مشیروں کے ساتھ مل کر کھیل میں عناصر تیار کیے گئے تھے۔ اسٹارشپ کریئر میں گیم پلے کے ذریعے کھلاڑی کو اسٹار ٹریک کائنات سے مختلف اسٹارشپ کلاسوں کی ایک سیریز کو تیار کرنے اور اس کا عملہ تیار کرنے کی اجازت مل گئی ، جس میں مختلف سیریز اور فلم سیریز دونوں شامل ہیں۔ اس کے بعد ایک توسیع شدہ ورژن اسٹار ٹریک کے طور پر جاری کیا گیا: اسٹارشپ کریئر ڈیلکس 1999 کے آخر میں جس نے مزید اسٹارشپ ، مشنز اور تخصیص کو شامل کیا۔ سرکاری ویب سائٹ میں اسٹار ٹریک: کتابوں کی نئی فرنٹیئر سیریز کے کرداروں کے لئے ڈاؤن لوڈ بھی شامل ہیں۔ اسٹارشپ کریورٹر کے لئے ناقدین کے ذریعہ استقبال منفی تھا ، اس پر تنقید بھی گیم پلے اور گرافکس پر تھی ، اور یہ مشورہ دیا گیا تھا کہ یہ کھیل صرف اسٹار ٹریک کے پرستاروں کو ہی اپیل کرے گا۔ اس کے بعد 2000 میں سٹار ٹریک: اسٹارشپ کریورٹر وارپ II کے عنوان سے ایک سیکوئل تیار ہوا۔

سٹار ٹریک: اسٹارشپ کریورٹر

گیم پلے

سٹار ٹریک: اسٹارشپ کریورٹر کا گیم اسٹائل: اسٹارشپ کریورٹر کھلاڑیوں کو اسٹار ٹریک کائنات کی ٹکنالوجی سے آراستہ کرکے اپنے اسٹارشپ بنانے کی اجازت دیتا ہے۔ اس میں وارپ ڈرائیو ، خلائی تحقیقات نیز ہتھیاروں جیسے فیزر اور فوٹو ٹورپیڈوز شامل ہیں۔ کھلاڑی عملے کا بھی انتخاب کرتا ہے جس میں انسان اسٹارشپ ہوتا ہے۔ ان کو فرنچائز کے اس پار سے کھینچ لیا گیا ہے ، اور اس میں سپاک ، جیمز ٹی کرک اور ورف جیسے کردار شامل ہیں۔ “کل کے انٹرپرائز” کے ریچل گیریٹ جیسے کچھ کرداروں میں ، کھیل کے ل their ان کی سوانح حیات میں اضافہ ہوا تھا۔ اس سیرت کو خاص طور پر ذہن میں لیا گیا تھا اور رابرٹ گرینبرجر نے اس کتاب اسٹار ٹریک: انٹرپرائز لاگس میں اس پر توسیع کی تھی۔

کھیل میں نئے حرف تخلیق کرنے کے ساتھ ساتھ متعلقہ جیونیوں کو لکھنے کے ل photos فوٹو درآمد کرنے کی صلاحیت بھی موجود ہے۔ اس کا مقصد یہ تھا تاکہ کھلاڑی اپنے آپ کو عملے میں شامل کرسکیں۔ اس کے بعد لیس اسٹارشپ کو مشنوں پر بھجوایا جاتا ہے جو کریڈٹ کماتے ہیں جو پھر جہاز کے ل new نئے سامان یا عملے کو خریدنے ، یا نیا اسٹارشپ خریدنے اور ایک بار پھر شروع کرنے کے لئے استعمال ہوسکتے ہیں۔ گیم میں بیک گراونڈ موڈ میں چلانے کا آپشن شامل ہے ، تاکہ صارف اپنے کمپیوٹر پر دوسرے کام انجام دینے کے دوران مشنوں کو انجام دے سکیں۔ اس کھیل کی سرکاری وضاحت میں اسے “اسٹیلتھ موڈ” کے طور پر بیان کیا گیا تھا۔

سٹار ٹریک: اسٹارشپ کریورٹر

سٹار ٹریک: اسٹارشپ کریورٹر کھیل میں نمایاں کردہ اسٹارشپ اب تک دکھائی دینے والی ٹیلی ویژن سیریز کی سبھی کا ایک کراس سیکشن ہے۔ آئین کا کلاس اسٹار ٹریک: اصلی سیریز سے ظاہر ہوتا ہے ، جبکہ اسٹار ٹریک میں نظر آنے والی گلیکسی کلاس: دی نیکسٹ جنریشن بھی موجود ہے۔ ڈیفینٹ اور انٹراپیڈ کلاسز ظاہر ہوتی ہیں ، جو بالترتیب اسٹار ٹریک: ڈیپ اسپیس نائن اور اسٹار ٹریک: وائیجر میں ہوتی ہیں۔ اس کھیل میں مرانڈا کلاس بھی ہے ، جس نے اس کو اسٹار ٹریک II: دی غضب آف خان ، اور سوورین کلاس جو اسٹار ٹریک میں متعارف کرایا تھا: پہلا رابطہ۔

استقبال

جائزہ جمع کرنے والا گیمرینکنگس نے اسٹارشپ کریئر کو ایک جائزے کی بنیاد پر 60 of کی درجہ بندی دی ہے۔ جیمز لیلکس نے اسٹار ٹریبون کے لئے کھیل کی اصل ریلیز کا جائزہ لیا۔ انہوں نے کھیل کو حتمی مصنوعات کی کمی پر تنقید کی ، اس میں ایسا کوئی نقطہ نہیں تھا جس کی تکمیل کی گئی ہو۔ انہوں نے اسے بطور بیان کیا “اگر محض آپ کی بات مائل ہے اور زندگی نہیں ہے تو ، یہ محض بات کرنے کی بات ہے۔” جرمن میگزین گیم اسٹار نے اسٹارشپ کریئر کو 30 فیصد کی درجہ بندی دی ، اور اسے “سافٹ ویئر کا ایک محاصرہ” قرار دیا جو محفل کو پریشان کرے گا ، اور یہ صرف اسٹار ٹریک کے پرستاروں کے لئے دلچسپی ہے جو اسٹارشپ کلاسوں کے درمیان اختلافات پر بحث کرنا چاہتے ہیں۔ ایک اور جرمن میگزین پی سی گیمز نے کھیل کو 27٪ کا اسکور دیتے ہوئے کہا کہ یہ مجموعی طور پر ایک اچھا خیال ہے لیکن گرافکس پر عمل درآمد اور ناقابل تصور گیم پلے کے نتیجے میں ناقص کھیل پیش آیا۔ میک وورلڈ میں جائزے نے اس کھیل کو پانچ میں سے تین کی درجہ بندی دی اور ایک بار مشن شروع ہونے پر گیم پلے کی کمی پر تنقید کی ، جس نے کھلاڑی کو “محض تماشائی” کے طور پر بیان کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close