سپیکٹر مزاحیہ کردار

سپیکٹر مزاحیہ کردار

سپیکٹر مزاحیہ کردار وہ نام ہے جو متعدد افسانوی اینٹی ہیرو کرداروں کو دیا گیا ہے جو مزاح کے ذریعہ شائع ہونے والی متعدد مزاحیہ کتابوں میں شائع ہوئے ہیں۔ یہ کردار پہلے مزید مذاق مزاحیہ # 52 (فروری 1940) میں نمودار ہوا تھا۔ انہوں نے جیری سیگل اور برنارڈ بیلی کے ذریعہ تخلیق کیا تھا ، حالانکہ متعدد ذرائع خالق کا سہرا صرف سیگل کے ساتھ منسوب کرتے ہیں ، جس میں بیلی کو صرف اس خصوصیت کے تفویض کردہ فنکار ہونے تک محدود کردیا گیا ہے۔

سپیکٹر مزاحیہ کردار

اشاعت کی تاریخ

سپیکٹر نے مزید تفریحی مزاحیہ نمبر # 52 (فروری 1940) میں ڈیبیو کیا جب سخت ابلا ہوا پولیس اہلکار جیم کورگین ، اپنی منگیتر کلیریس کے ساتھ اپنی منگنی پارٹی میں جاتے ہوئے ، ٹھگوں کے ذریعہ قتل کیا گیا تھا جو اسے سیمنٹ سے بھری ہوئی ایک بیرل میں بھرا دیتا تھا اور پھر پھینک دیتا تھا۔ پانی کے ایک جسم میں البتہ اس کی روحانی زندگی میں داخلے سے انکار کردیا گیا ہے ، اور برائی کو ختم کرنے کے لئے اسے “دی آواز” کے نام سے موسوم ایک ہستی کے ذریعہ دوبارہ زمین پر بھیجا گیا ہے۔

سپیکٹر مزاحیہ کردار نے کرگین کے قاتلوں کے خلاف انتہائی مافوق الفطرت انداز میں خونی انتقام لینے کی کوشش کی ہے۔ ان میں سے ایک اس کو چھوتے ہوئے کنکال کی طرف متوجہ ہوا۔ کوریگان جلد ہی اپنے دستخطی لباس تیار کرتا ہے ، کلیریس کے ساتھ اپنا رومان توڑ دیتا ہے ، اور جیم کوریگان کی حیثیت سے زندگی بسر کرتا ہے ، جب بھی ضرورت پڑنے پر سپیکٹر کی خفیہ شناخت سنبھالتی ہے۔ آخر کار انہوں نے تمام برائیوں کو ختم کرنے کے اپنے مشن سے دستبرداری کی پیش کش کو رد کردیا۔

سپیکٹر مزاحیہ کردار

سپیکٹر کو جلد ہی پہلی سپر ہیرو ٹیم ، آل اسٹار کامکس میں جسٹس سوسائٹی آف امریکہ میں چارٹر ممبرشپ سے نوازا گیا ہے۔ جم کوریگن کو مزید تفریح ​​# 75 (جنوری 1942) میں دوبارہ زندہ کیا گیا ، جس کے بعد اسپیکٹر کی بھوت شکل داخل ہوگئی اور جم کورگین سے آزادانہ طور پر کام کرنے سے ابھری۔ 1940 کی دہائی کے وسط کے دوران ، سپر ہیرو مزاح نگاروں کی مقبولیت میں کمی آنا شروع ہوگئی اور سپیکٹر کو سرپرست فرشتہ کا کردار ادا کرنے سے گھٹا دیا گیا جس کا نام “پرکیووال پاپ ، دی سپر سوپ” تھا ، جو پہلی بار مذاق میں نظر آیا # 74 (دسمبر) 194 1941)۔ جب کوریگان فوج میں بھرتی ہوا اور دوسری جنگ عظیم میں خدمات انجام دینے کے لئے روانہ ہوا تو ، مزید تفریح ​​# 90 (اپریل 1943) میں ، سپیکٹر مستقل طور پر پوشیدہ ہوگیا ، اپنی سیریز کا ایک ثانوی کھلاڑی بن گیا۔ اس خصوصیت کی آخری قسط # 101 (فروری 1945) جاری تھی ، اور سپیکٹر نے سپر ہیرو گروپ جسٹس سوسائٹی آف امریکہ میں اپنی آخری پیشی تقریبا All اسی وقت آل اسٹار کامکس میں کی تھی۔ سپیکٹر کو دسمبر 1967 میں اس کی پریمیئرنگ کا اپنا اعزاز دیا گیا تھا ، جبکہ بیک وقت دی بری اور اینڈ بولڈ # 75 (جنوری۔ 1968) میں اس کی ایک اور پیشی ہوئی تھی ، اس بار اس نے بیٹ مین کے ساتھ مل کر کام کیا۔

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *