Spectar

سپیکٹر 2015 فلم

سپیکٹر 2015 فلم

سپیکٹر 2015 فلم جاسوس کی ہے اور میٹرو گولڈ وین مائر اور کولمبیا پکچرز کے لئے ایون پروڈکشن کے تیار کردہ جیمز بانڈ سیریز میں چوبیسواں فلم ہے۔ ڈینیئل کریگ کو خیالی ایجنٹ جیمز بانڈ کی حیثیت سے پیش کرنے والی چوتھی فلم ہے ، اور اسکائی فال کے بعد سیم مینڈس کی ہدایت کاری میں بننے والی اس سیریز میں دوسری (اور آخری) فلم ہے۔ اس کو جان لوگان ، نیل پریوس ، رابرٹ ویڈ ، اور جیز بٹر ورتھ نے لکھا تھا۔ یہ حتمی جیمز بانڈ فلم ہے جو کولمبیا پکچرز کے تعاون سے تقسیم کی جائے گی ، کیونکہ یونیورسل پکچرز اپنی آئندہ فلموں کے بین الاقوامی تقسیم کار بنیں گی۔

سپیکٹر 2015 فلم

اس کہانی میں بونڈ عالمی جرائم پیشہ تنظیم اسپیکٹر اور ان کے خاندانی رہنما ارنسٹ اسٹاورو بلفیلڈ (کرسٹوف والٹز) کے خلاف کھڑا ہوا ہے ، جو پوری دنیا میں جرائم پیشہ سرگرمیوں کو ماسٹر مائنڈ کرنے کے لئے ایک قومی نگرانی نیٹ ورک شروع کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ اس فلم میں 1971 کی ہیرے اب ہمیشہ کے لئے ایون پروڈکشن فلم میں سپیکٹر اور بلفیلڈ کی پہلی نمائش کی نشاندہی کی گئی ہے۔ [N 2] اس سے قبل 1981 میں بننے والی فلم ، آپ کی آنکھوں کے لئے ، لیکن تھنڈر بال کے تنازعہ کی وجہ سے ، وہ ایک کردار تھا۔ اس کا نام نہیں لیا گیا ، نہ ہی اس کا چہرہ دکھایا گیا ہے۔ ایم ، کیو اور حوا مونیپینی سمیت متعدد جیمز بانڈ کردار ، لو میڈلائن سوان ، ڈیو بؤٹسٹا کو مسٹر ہنکس ، اینڈریو اسکاٹ میکس ڈینبیگ اور مونیکا بیلوچی کے طور پر لوسیا سائیارہ کی حیثیت سے نئے اضافے کے ساتھ ، ایم۔

سپیکٹر 2015 فلم کو دسمبر 2014 سے جولائی 2015 تک آسٹریا ، برطانیہ ، اٹلی ، مراکش اور میکسیکو میں فلمایا گیا تھا۔ ایکشن مناظر نے عملی اثرات اور اسٹنٹس کو ترجیح دی ، جبکہ پانچ مختلف کمپنیوں کے ذریعہ کمپیوٹر سے تیار کردہ امیجری پر کام لیا۔ سپیکٹر کی لاگت میں لگ بھگ 245 ملین ڈالر لاگت آئے گی sources کچھ ذرائع نے اس کو 300 ملین ڈالر تک کی لسٹ بنا دیا ہے۔ یہ بانڈ کی سب سے مہنگی فلم ہے اور اب تک کی سب سے مہنگی فلموں میں سے ایک ہے۔

سپیکٹر 2015 فلم

لندن کے رائل البرٹ ہال میں ورلڈ پریمیئر کی رات تھنڈر بال کی رہائی کے 50 سال بعد ، آؤ ٹو ٹو ایک قتل کے 30 سال بعد ، اور گولڈن ای کے 20 سال بعد اسپیکٹر کو 26 اکتوبر 2015 کو برطانیہ میں رہا کیا گیا تھا۔  اس کے بعد دنیا بھر میں ریلیز ہوئی ، بشمول آئیماکس اسکریننگ۔ اسے 6 نومبر کو ریاستہائے متحدہ میں جاری کیا گیا تھا۔ سپیکٹر کو ناقدین کے ملے جلے جائزے ملے جنہوں نے فلم کے ایکشن تسلسل ، سنیما گرافی ، اداکاری اور میوزیکل سکور کی تعریف کی ، حالانکہ کچھ تنقید کا مقصد ضرورت سے زیادہ رن ٹائم ، اسکرین پلے اور پیکنگ تھا۔ سیم اسمتھ کے ذریعہ پرفارم اور شریک تحریر کردہ تھیم سانگ “رائٹنگز آن دی وال” ، نے بہترین اوریجنل گانے کے لئے اکیڈمی ایوارڈ اور گولڈن گلوب جیتا۔ سپیکٹر 2015 فلم نے دنیا بھر میں 80 880 ملین سے زیادہ کی کمائی کی ، جس سے یہ 2015 کی چھٹی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلم اور اسکائی فال کے بعد سیریز کے لئے دوسری سب سے بڑی غیرمستحکم مجموعی بن گئی۔

پلاٹ

پچھلے ایم کے ایک پیغامات کے بعد ایم آئی 6 ایجنٹ جیمز بونڈ کو یوم مرگ کے موقع پر میکسیکو سٹی میں غیر مجاز مشن پر عمل پیرا ہونے کی طرف راغب کیا گیا ہے ، جہاں وہ دہشت گردی کے بم دھماکے کا منصوبہ روکتا ہے۔ بانڈ نے مارکو سائیارا ، دہشت گرد رہنما ، کو مار ڈالا اور اس کی انگوٹھی لی ، جس پر ایک اسٹائلائزڈ آکٹپس لگا ہوا ہے۔

لندن واپسی پر ، بونڈ کو موجودہ ایم ، گیریٹ مالوری نے فیلڈ ڈیوٹی سے معطل کردیا ، جو میکس ڈینبیگ (جسے بانڈ “سی” کہتے ہیں) کے ساتھ اقتدار کی جدوجہد میں مصروف ہیں ، ، جو نجی ، حمایت یافتہ مشترکہ ڈائریکٹر جنرل ہیں انٹیلی جنس سروس MI5 اور MI6 کے حالیہ انضمام سے تشکیل دی گئی ہے۔ سی نے عالمی نگرانی اور انٹلیجنس اقدام “نو آئیز” میں شامل ہونے کے لئے برطانیہ کے لئے مہم چلائی ، اور ’00’ فیلڈ ایجنٹ سیکشن کو بند کرنے کے لئے اپنے اثر و رسوخ کا استعمال کیا ، جس کا ان کا خیال ہے کہ یہ پرانی ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close