علیحدہ ٹینک بٹالین

علیحدہ ٹینک بٹالین

علیحدہ ٹینک بٹالین فوجی جنگیں تھیں جو دوسری جنگ عظیم کے دوران ریاستہائے متحدہ امریکہ کی فوج کے ذریعہ استعمال کی گئیں ، خاص کر یورپی تھیٹر آف آپریشنز میں۔ یہ بٹالین عارضی طور پر ضرورت کے مطابق انفنٹری ، بکتر بند یا ہوائی جہاز سے منسلک تھیں ، حالانکہ کم از کم ایک بٹالین (745 ویں ٹانک بٹالین) نے پوری جنگ کو ایک ہی ڈویژن سے منسلک کیا۔ انہیں جنرل ہیڈکوارٹر (“جی ایچ کیو”) ٹینک بٹالین بھی کہا جاتا تھا۔

علیحدہ ٹینک بٹالین

پس منظر

انتہائی موبائل اور قابل اعتماد ٹینکوں کی آمد نے دوسری جنگ عظیم کے دوران جنگ کی نوعیت کو یکسر تبدیل کردیا۔ فیصلہ کن کامیابیاں پیدا کرنے کے ل tan ٹینکوں اور دیگر گاڑیوں کا استعمال عام ہو گیا۔ جرمن بلیز کِریگ اور سوویت گہری جنگ نے مطالبہ کیا کہ بڑی ، تدبیر والی بکتر بند فوج کو محاذ کے ایک علاقے میں دشمن کے دفاع کو زیر کرنے کے لئے مرکوز کیا جائے ، جس کا مقصد دشمنوں کی تشکیل کو پیچھے چھوڑنا اور اسے کاٹنا ہے۔ یہ حکمت عملی بکتر بند جنگ کے پچھلے خیالات کے برعکس تھی ، یعنی ٹینکوں کو پیدل فوج کے حملوں اور حملوں کی حمایت کرنی چاہئے ، اور یہ کہ بکتر بند یونٹوں کو انفنٹری کارروائی کی حمایت کرنے کے لئے چھوٹے گروپوں میں تقسیم کیا جانا چاہئے۔ یہ دیکھتے ہوئے کہ یہ ٹینک پہلی جنگ عظیم کے دوران پیدل فوج کے یونٹوں کو خندق جنگ کی تعطل سے آگے بڑھنے کی اجازت کے ذریعہ تیار کیا گیا تھا ، یہ ایک قابل فہم حکمت عملی تھی۔

اس آرمڈ فورس کو جولائی 1940 میں امریکی فوج کے منصوبہ سازوں نے اس نئے نظریے کو نافذ کرنے کے لئے تشکیل دیا تھا۔ بنیادی طور پر بکتر بند ڈویژنوں پر مشتمل یہ فورس میدان جنگ میں سب سے بڑا جارحانہ عنصر ہوگی۔ اس قوت کو تقویت دینے کے ل separate ، علیحدہ ٹینک بٹالین تشکیل دی گئیں ، جن کا مقصد بنیادی طور پر انہیں بکتر بند حکمت عملی کے حصے کے طور پر استعمال کرنا تھا بلکہ انہیں دوسرے علاقوں میں بھی استعمال کرنے کی اجازت تھی۔ اس حکمت عملی کو کاسرین پاس کی لڑائی کے دوران تجربے سے مزید توثیق کی گئی تھی جس نے امریکی فوج کو بکتر بند یونٹوں کو باہر پھیلانے کے بجائے توجہ دینے کی اہمیت کو ثابت کیا تھا۔ تاہم ، بکواس بکتر بند حملوں کے ذریعے تمام مصروفیات حل نہیں ہوسکتی ہیں۔ خطہ خاص طور پر ایک اہم متغیر تھا ، جس میں پہاڑیوں ، جنگلات ، دلدلوں اور بوکیج میں تیزی سے چلنے والی گاڑیوں کی اکائیوں کی قدرتی رکاوٹیں ہیں۔ اس سے اس بات کو یقینی بنایا گیا کہ پیدل فوج کی اب بھی ایک بہت اہم جگہ ہے ، خاص طور پر جب حالات وسیع محاذ پر آگے بڑھنے کے حق میں ہوں۔ پیدل فوج کے دشمن کو کامیابی کے ساتھ منسلک کرنے کے ل engage ، اس مصروفیت کی تائید کے لks ٹینک دستیاب ہونے کو بہت سے انفنٹری کمانڈروں نے ایک اہم ترجیح کے طور پر دیکھا۔

علیحدہ ٹینک بٹالین

نورمانڈی پر حملے اور اس کے نتیجے میں بریک آؤٹ نے پیدل فوج کی مدد کے لئے ٹینکوں کی ضرورت کی تصدیق کردی۔ انفنٹری یونٹوں نے محسوس کیا کہ شہروں اور اس دفتر میں شامل جرمن فارمیشنوں کو شکست دینے کے لئے ٹینک کی مدد ضروری ہے۔ اسی وقت سے ، یوروپ میں جنگ کے خاتمے تک ، علیحدہ ٹینک بٹالین زیادہ سے زیادہ پیدل فوجوں کے ساتھ منسلک تھے۔ اگرچہ بکتر بند ڈویژنوں سے توقع کی جارہی ہے کہ وہ بریک آؤٹ کے زوردار کاموں کی انجام دہی کریں گے جو یورپ میں تیزی سے معمول کے مطابق ہیں ، چھوٹی بٹالینوں نے انفنٹری کی چھوٹی پیش قدمی کی حمایت اور برقرار رکھنے کے لئے ضروری تھا۔ جب بکتر بند اور ہوائی جہاز والی ڈویژنوں کو بھی علیحدہ ٹینک بٹالین ملتے تھے جب انہیں اپنے مقاصد کو کامیابی کے ساتھ مکمل کرنے کی ضرورت ہوتی تھی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *