مون پیٹرول

مون پیٹرول

مون پیٹرول ایک آرکیڈ کھیل ہے جسے آئیرم نے 1982 میں جاری کیا تھا۔ اسے شمالی امریکہ میں تقسیم کے لئے ولیمز کو لائسنس ملا تھا۔ ضمنی سکرولنگ ویڈیو گیمز میں پیرالل سکرولنگ متعارف کرانے کے لئے اکثر مون پیٹرول کا سہرا لیا جاتا ہے۔ ٹائیٹو کے جنگل کنگ سائیڈ سکرولر ، اسی سال مون پیٹرول کی طرح جاری کیا گیا ، اس میں پیرالیکس سکرولنگ بھی استعمال کی گئی ہے۔

مون پیٹرول

گیم پلے

یہ کھلاڑی لونا سٹی پولیس افسر کا کردار ادا کرتا ہے جو سیکٹر نو میں تفویض کیا جاتا ہے ، جو کہکشاں میں سب سے مشکل ٹھگوں کا گھر ہے۔ کھلاڑی چاند کی چھوٹی گاڑی کو کنٹرول کرتا ہے جو چاند کی سطح کے اوپر سفر کرتا ہے ، جب اسے اسکرین کے دائیں طرف کی طرف بڑھتا ہے تو اسے ادھر سے دیکھتا ہے۔ اسے چلاتے وقت ، خلفشار اور بارودی سرنگوں جیسی رکاوٹوں سے پرہیز کرنا چاہئے ، اور مختلف دشمن جیسے UFOs اور زمین پر ٹینکوں کو گولی مار دینا چاہئے۔

گیم پلے متعدد کورسز میں ہوتا ہے ، اور ہر ایک کو 26 چوکیوں میں تقسیم کیا جاتا ہے ، جس کا نام انگریزی حروف تہجی کے حروف کے نام پر رکھا جاتا ہے۔ ان میں سے ، پانچ بڑی چوکیاں — ای ، جے ، او ، ٹی اور زیڈ a ایک نئے پس منظر اور تھیم کے ساتھ ایک نئے “مرحلے” کی نشاندہی کرتی ہیں۔ مثال کے طور پر ، جے سے شروع ہونے والا تیسرا مرحلہ بارودی سرنگوں کا تعارف کراتا ہے۔ اسکرین کا اوپری حصہ کورس کا ٹائم لائن طرز کا نقشہ دکھاتا ہے ، جس میں پانچ اہم چوکیاں واضح طور پر نشان زد ہیں۔ نقشے کے اوپر موجودہ چوکی کا اشارہ ہے ، اسٹیج میں گزارا ہوا وقت ، اور تین اشارے لائٹس: اوپری روشنی آنے والے دشمن کے فضائی حملوں کی نشاندہی کرتی ہے ، درمیانی رات آنے والے مائن فیلڈ کی طرف اشارہ کرتی ہے ، اور نیچے سے دشمن پیچھے سے آنے والے دشمنوں کی نشاندہی کرتا ہے۔

مون پیٹرول

ایک مرحلے کے اختتام پر ، اس وقت کا اوسط سے موازنہ کیا جاتا ہے ، اور اسی حساب سے بونس پوائنٹس دیئے جاتے ہیں ، جس میں 1،000 جمع 100 فی سیکنڈ بہتر ہے۔ ایک مکمل کورس مکمل کرنے سے ایک اضافی 5،000 پوائنٹس کے علاوہ 100 فی سیکنڈ بہتر ہے۔ یہاں دو انوکھے کورس ہیں: “بیگنر کورس” اور “چیمپیئن کورس”۔ چیمپیئن کورس ہمیشہ کے لئے “لوپس” ہوتا ہے ، اور ہر لوپ کو سہولت کے ل 3 3 تک کا نمبر دیا جاتا ہے۔

اضافی زندگی 10،000 پوائنٹس پر دی جاتی ہے ، اور ہر 20،000 میں 50،000 تک کا سکور ہوتا ہے۔ اس کے بعد ، مزید جانیں نہیں دی جاتی ہیں۔ آخری پٹرولنگ کار تباہ ہونے پر گیم ختم ہوجاتا ہے۔ کھیل جاری رکھا جاسکتا ہے ، لیکن ایک کھیل سے حاصل کردہ پوائنٹس پورے نہیں ہوتے ہیں۔ 999،990 پوائنٹس زیادہ سے زیادہ اعلی اسکور ہے جو حاصل کیا جاسکتا ہے۔ کھلاڑی اس اسکور سے تجاوز کر سکتے ہیں ، لیکن گیم صرف آخری چھ ہندسوں کو برقرار رکھتا ہے۔

بندرگاہیں

مون پیٹرول کو ایپل II ، اٹاری 8 بٹ فیملی ، اٹاری 2600 ، اٹاری 5200 ، اٹاری ایس ٹی ، کموڈور 64 ، [2] VIC-20 ، MSX ، IBM PC (بطور خود بوٹنگ ڈسک) ، TI-99 پر پورٹ کیا گیا تھا۔ / 4A ، اور TRS-80 رنگین کمپیوٹر۔ ان میں سے بہت سے اٹاری کے اٹاریسوفٹ لیبل کے تحت شائع ہوئے تھے۔

استقبال

مون پیٹرول نے 5 ویں سالانہ آرکی ایوارڈز میں “1984 کے بہترین سائنس فکشن / خیالی ویڈیو گیم” کے زمرے میں سند کی سند حاصل کی۔ [3]: 42 آرکیڈ ایکسپریس نے جنوری 1983 میں آرکیڈ ورژن کا جائزہ لیا اور اسے 10 میں سے 8 اسکور کیا۔انفارمیڈ ورلڈ کے اسکاٹ میس نے بتایا کہ کموڈور 64 کے لئے مون پیٹرول ان کا پسندیدہ اٹاریسوفٹ کھیل تھا ، جس نے کمپیوٹر کی آواز کو اچھ useا استعمال کیا۔

میراث

مون پیٹرول کو ریٹرو تالیفوں میں شامل کیا گیا تھا آرکیڈ ہٹس: مون پٹرول اور جاسوس ہنٹر برائے گیم بوائے کلر اور مڈوے آرکیڈ کی سب سے بڑی کامیابیاں پیش کرتا ہے: ڈریمکاسٹ ، پلے اسٹیشن ، اور ونڈوز کے لئے مڈوے کلیکشن 2۔ 2006 میں بانڈائی نے سیل فونز کے لئے مون پیٹرول ای ایکس کی حیثیت سے ایک بہتر ورژن جاری کیا۔ 22 مارچ ، 2018 کو ، مون پیٹرول کو آرکیڈ آرکائیوز سیریز کے حصے کے طور پر ہمسٹر کے ذریعہ نائنٹینڈو سوئچ کے لئے جاری کیا گیا تھا۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *