وزرڈری چہارم: واپڈا ورڈنا

وزرڈری چہارم: واپڈا ورڈنا

وزرڈری چہارم: واپڈا ورڈنا (اصل میں وزارڈری کے نام سے جانا جاتا ہے: واپڈا کی واپسی – چوتھا منظر نامہ) کردار ادا کرنے والے ویڈیو گیمز کی وزرڈری سیریز کا چوتھا منظر ہے۔ یہ 1987 میں سر ٹیک سافٹ ویئر ، انکارپوریشن کے ذریعہ شائع ہوا تھا۔

ورڈنا کی واپسی اس سے پہلے والی تثلیث سے بالکل مختلف ہے۔ پچھلے تین کھیلوں سے کھلاڑی کی پارٹی کی مہم جوئی کو جاری رکھنے کے بجائے ، ریٹرن آف ورڈنا کا مرکزی کردار ورڈنا ہے ، شیطان وزرڈ جو وزرڈری کے اختتام میں شکست کھا گیا تھا: پاگل اوورلورڈ کے گراؤنڈز ثابت کررہے تھے اور ہمیشہ کے لئے اس کی تہھانے میں قید رہے۔ .

وزرڈری چہارم: واپڈا ورڈنا

گیم پلے

کھیل 10 درجے کے ثقب اسود کے نیچے سے شروع ہوتا ہے۔ ورڈنا کی بیشتر طاقتیں ختم ہوگ. ہیں ، اور آہستہ آہستہ اسے پورے کھیل میں بازیافت کرنا چاہئے۔ ابتدائی ہدف راستے میں ورڈنا کی مکمل طاقت کا دعوی کرتے ہوئے ، ثقب اسود کی چوٹی پر چڑھنا ہے۔ ہر سطح پر ایک یا ایک سے زیادہ پینٹاگرام مخصوص نکات پر ہوتے ہیں۔ پینٹاگرام کے تین مقاصد ہیں: پہلی بار جب کسی سطح پر پینٹاگرام کی کھوج کی گئی تو ورڈنا کی طاقت بڑھ جاتی ہے ، اور اس کے اختیارات کا ایک حصہ بحال ہوجاتا ہے۔ یہ صرف ہر سطح پر ایک بار ہوتا ہے۔ ایک ہی سطح پر متعدد پینٹاگرامس کی تلاش سے اس کے اختیارات میں کئی بار اضافہ نہیں ہوگا۔ دوسرا مقصد یہ ہے کہ پینٹاگرامس سے راکشسوں کو طلب کیا جاسکتا ہے۔ اعلی سطح ، راکشسوں کو مضبوط تر. راکشسوں کو طلب کرنے کے لئے کوئی قیمت نہیں ہے ، لیکن ایک ہی وقت میں راکشسوں کی صرف تین جماعتوں کو طلب کیا جاسکتا ہے ، اور کسی بھی موجودہ راکشسوں کو بدلہ لینے والوں کی جگہ لے لی جائے گی۔ تیسرا مقصد یہ ہے کہ پینٹاگرامس ورڈنا کی صحت اور املا کی صلاحیت کو تازہ دم کرتے ہیں۔

راکشسوں سے لڑنے کے بجائے ، کھلاڑی پچھلے تین وزارڈری کھیلوں سے ہیرو کے خلاف لڑتا ہے۔ پہلے تین کھیلوں کے کھلاڑی جنہوں نے اپنی کیریکٹر ڈسکیں سر ٹیک پر ارسال کیں ان کے کردار وزرڈری چہارم میں موجود ہوسکتے ہیں۔

مشکل

“ورڈنا کی واپسی” ایک انتہائی مشکل کھیل سمجھا جاتا ہے۔ ڈیزائنر رو آر ایڈمس III تھا ، ایک معروف گیمر اور مصنف تھا جو ٹائم زون کو حل کرنے والا پہلا شخص تھا۔ [1] [4] کمپیوٹر گیمنگ ورلڈ نے کہا ، “یہ کھیل ماہر وزارڈری پلیئر کے لئے واضح طور پر تیار کیا گیا تھا۔” []] سیریز کے پہلے گیم کا علم وزرڈری چہارم کو مکمل کرنے کے لئے بہت ضروری ہے۔ یہ اپنی پیشرو تثلیث کی طرح غلطیوں اور بد قسمتی کو یکساں طور پر معاف کرنا ہے ، لیکن تثلیث کے برعکس ، دشمنوں کو شکست دینے کے لئے کوئی تجربہ نقطہ نہیں ہے ، اور اس وجہ سے مشکل لڑائیوں سے بچنے کے لئے کوئی انعام نہیں ہے ، یا کھلاڑی کی رفتار سے مضبوطی کے امکانات ہیں۔ ایک کھلاڑی کا تقویت پانے کا واحد طریقہ یہ ہے کہ وہ موجودہ سطح سے اپنا مقابلہ کریں اور اگلے درجے پر پینٹاگرام ڈھونڈیں ، اس سے قطع نظر کہ موجودہ سطح پر دشمن کتنا ہی مشکل ہو۔ ان میں سے کچھ دشمنوں میں ونجنا کو فوری طور پر قتل کرنے کی صلاحیت رکھنے والے ننجا شامل ہیں ، علاقہ اثر والے منتر ہیں جو راکشسوں کی پوری جماعتوں کو مٹا سکتے ہیں ، چور جو کھیل کو مکمل کرنے کے لئے ضروری سامان چوری کرسکتے ہیں ، اور ورڈنا کو دوبارہ زندہ کرنے کے قابل مولوی گر دشمن

پچھلی تثلیث کی طرح ، سطحوں کا نقشہ کھو جانے سے بچنے کے ل vital بھی ضروری ہے۔ لیکن سطحوں کی نقشہ سازی کی دشواری میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔ اگرچہ پچھلے کھیلوں میں کبھی کبھار ٹریپ شامل ہوتا تھا جو کھلاڑی کے نقشے کو پھینک سکتا تھا جیسے تاریک علاقوں ، ٹیلی پورٹرز ، گڈڑھی ، چٹانیں ، اور گھومنے والی منزلیں ، یہ پھندے اور بہت سارے “ورڈنا کی واپسی” میں وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ ابتدائی سطح میں ایک مائن فیلڈ ہوتا ہے ، جس میں ایک غیر مرئی محفوظ راستہ ہوتا ہے جسے صرف مکمل آزمائشی اور غلطی کے ذریعے ہی تلاش کیا جاسکتا ہے۔ ایک اور سطح بظاہر ایک جیسے چوراہا راستوں کا ایک سلسلہ ہے ، جس میں ہر چوراہے پر فرش کی ٹائلیں گھومتی ہیں۔ ثقب اسود کے سب سے اوپر برہمانڈیی کیوب ہے ، جو ایک 3d بھولبلییا ہے جس میں درجنوں کمرے ہیں جو گزرنے والے راستوں ، چپٹوں ، سیڑھیوں ، اور ٹیلی پورٹرز کے ذریعہ جڑے ہوئے ہیں ، ان سبھی کی اپنی الگ چال ، پھندے اور نقشہ سازی کی مشکلات ہیں۔ اس کے علاوہ ، کھیل کے سب سے زیادہ مہلک دشمن کائناتی مکعب میں گھومتے ہیں ، اور اس وجہ سے کہ اس میں حتمی پینٹاگرام موجود ہے ، اس لئے مزید مضبوطی ممکن نہیں ہے۔

وزرڈری چہارم: واپڈا ورڈنا

ایک اور بڑی مثال جو نامعلوم کھلاڑیوں کو سنجیدگی سے روکتی ہے وہ ہے پہلے کمرے سے باہر نکلنا بظاہر ناممکن کام۔ باہر جانے کا واحد راستہ ایک پوشیدہ دروازہ ہے جو “ملوا” کے نام سے “لائٹ” اسپیل ڈال کر ظاہر کیا جاسکتا ہے۔ اس کا واحد طریقہ یہ ہے کہ پادریوں کے ایک گروپ کی بھرتی کی جائے۔ یہ بظاہر آسان کام کسی ثبوت کی عدم دستیابی کی وجہ سے بے نتیجہ بنا دیا گیا ہے جس کے ساتھ شروع ہونے کے لئے ایک دروازہ موجود ہے۔ علما کے ایک گروپ کو بھرتی کرنے کی ضرورت ، جو لڑائی میں غیر موثر ہیں اور جنگی بھرتی کے لئے موثر مقام رکھتے ہیں۔ اور جب تک علما نے یہ ہج castہ استعمال نہیں کیا تب تک لڑائی میں داخل ہونے کی ضرورت ہے۔ کھیل کے تناظر میں اس بارے میں کوئی تجویز نہیں ہے کہ ملوا یا کسی دوسرے عالم دین کے نام کا کیا مطلب ہے۔ وزرڈری کھیل سے پہلے والے کھلاڑی ہی اس کے فنکشن کو سمجھیں گے۔ پہلے کے وزرڈری لقب سے ناواقف کسی کھلاڑی کے ل. ، ایسا لگتا ہے کہ علما کوئی بیکار ہج castہ ڈال رہے ہیں۔ مزید برآں ، ملیوا / لائٹ اسپیل بالآخر ختم ہوجاتا ہے ، مطلب یہ ہے کہ ایک بار جب ہجے ڈالنے کے بعد دروازہ تلاش کرنے کے لئے ایک محدود وقت باقی رہتا ہے۔ (کھیل میں اس پہلی پہیلی کی مشکل کا اعتراف کرتے ہوئے ، سر ٹیک نے گیم پیکیج میں ایک مہر بند لفافہ شامل کیا جس میں اس کا حل موجود تھا ، اگر کھلاڑ خود ہی اس کا پتہ نہ لگاسکتا تو اسے کھول دیا جائے گا۔)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *