پولیس کویسٹ: موت کے فرشتہ کی تلاش میں

پولیس کویسٹ: موت کے فرشتہ کی تلاش میں

پولیس کویسٹ: موت کے فرشتہ کی تلاش میں (جسے پولیس کویسٹ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے) ایک جرات کا کھیل ہے (اور پولیس کا نقالی) جس میں جم والز نے سیرا آن لائن تیار کیا تھا ، اور اصل میں 1987 میں ان کی AGI پر تعمیر کیا گیا تھا۔ اسے 1992 میں 256 رنگین ویجی اے گرافکس اور ایس سی آئی انجن کا استعمال کرتے ہوئے دوبارہ بنایا گیا تھا ، جس نے کھیل کی ظاہری شکل اور آڈیو کو ڈرامائی انداز میں بہتر بنایا ، اور کمانڈ لائن انٹرفیس کو پوائنٹ اور کلک کے ساتھ تبدیل کیا۔

یہ پولیس کویسٹ سیریز کا پہلا کھیل ہے اور اس نے دو براہ راست سلسلے تیار کیے ، پولیس کویسٹ II: انتقام اور پولیس کویسٹ III: دی نوعیت کے ساتھ ساتھ پولیس کویسٹ: اوپن سیزن ، پولیس کویسٹ: سوات ، پولیس کویسٹ: سوات 2 ، سوات 3: قریب کوارٹرز بیٹل اور سوات 4۔

پولیس کویسٹ: موت کے فرشتہ کی تلاش میں

گیم پلے

پولیس کویسٹ: موت کے فرشتہ کے تعاقب میں ، ایک جرات کا کھیل ہے جس کا گیم پلے ماحول کے ساتھ بات چیت کرنے پر مرکوز ہے منظرناموں کی ایک سیریز کو حل کرنے کے لئے۔ یہ بڑے پیمانے پر عام پولیس کاموں کے گرد گھومتے ہیں ، جیسے جرائم کے مناظر کو محفوظ بنانا اور چوری شدہ گاڑیوں کی بازیابی ، نیز کچھ اہم ڈیوٹی طریقہ کار۔ گیم کی اصل ریلیز کے لئے کھلاڑی مطلوبہ اقدامات میں ٹائپ کرنے کی ضرورت کرتا تھا ، جیسے دروازے کھولنا ، بٹن دبانا یا کسی کی بندوق فائر کرنا ، جبکہ ریمیک کھلاڑی کو ماؤس کو ماحول میں موجود مینو اور اشیاء سے افعال منتخب کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

“روایتی” پہیلیاں کی کمی نے رہائی کے وقت کھیل کو نمایاں کردیا ، حالانکہ اس کے نتیجے میں پولیس کے خشک کام پر بھی تنقید کی گئی تھی۔ اس صنف کے بہت سارے کھیلوں کے برعکس ، کھیل کے انداز کا زیادہ تر انحصار پولیس کے معیاری اصولوں اور طریقہ کار پر سختی سے عمل کرنے پر ہے۔ [1] مناسب طریقہ کار پر عمل نہ کرنے کی وجہ سے عام طور پر کھلاڑی پوائنٹس پر جرمانہ عائد ہوتا ہے ، یا اپنے کردار کو مار ڈالتا ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر سونی جیل میں داخل ہونے سے قبل کسی قیدی کو بکنے کے لئے اپنے سائیڈ بازو کو بندوق کے لاکر میں محفوظ کرنے سے نظرانداز کرتا ہے تو ، قیدی بندوق اس کے پاس لے جائے گا جب ہی اس کے ہتھکڑے ہٹائے جائیں گے اور اسے گولی مار دیں گے ، اور کھیل ختم ہوجائے گا۔

پلاٹ

پولیس کویسٹ: موت کے تعاقب میں موت کا فرشتہ سونی بانڈز کے نام سے ایک پولیس افسر ہے ، جو کیلیفورنیا کے افسانوی قصبے لیٹن میں ٹریفک ڈیوٹی پر مامور تھا۔ اس کے نگران افسر سارجنٹ ڈولی نے صبح کی بریفنگ میں انکشاف کیا ہے کہ مقامی نوعمر نوجوان ہاتھ سے نکل رہے ہیں اور کوکین استعمال کررہے ہیں ، اسی طرح 1983 میں ایک چوری شدہ کالی کدال کی بھی ایک رپورٹ ہے جس میں بانڈز اور اس کے ساتھی افسران کو حکم دیا گیا ہے کہ وہ اس کی تلاش جاری رکھیں۔ .

اس کے باقاعدہ گشت کے دوران ، بانڈز کو ایک کار حادثے کی تحقیقات کے لئے بھیجا گیا ہے۔ حادثے کی چھان بین کرنے پر ، بانڈز کو پتہ چلا کہ گاڑی کے مردہ ڈرائیور (لونی ویسٹ نامی ایک منشیات فروش) کے سر میں گولی لگی ہے۔ سارجنٹ ڈولی جائے وقوعہ پر پہنچنے اور تفتیش کا کنٹرول سنبھالنے کے بعد ، بانڈز اپنے باقاعدہ گشت پر واپس آجاتے ہیں۔ ساتھی افسر اسٹیو کے ساتھ کافی وقفے کے بعد ، بانڈز ڈیوٹی پر واپس چلے گئے اور ہیلن ہٹس نامی ایک خوبصورت خاتون کو تیز رفتار ٹکٹ دیتے ہیں (اس کے ریمیک میں اس کا نام تووینی رکھ دیا گیا ہے) ، کچھ بائیک سواروں کو سنبھالتے ہیں جو مقامی کھانے پینے کی کمپنی کو پریشان کررہے ہیں ، شرابی ڈرائیور کو گرفتار شفٹ ختم اور بانڈز آف ڈیوٹی پولیس افسران کے ل hang ایک مقامی hangout “دی بلیو روم” کا دورہ کرتے ہیں ، جہاں وہ اپنی دوست جیک کوب کے ساتھ اپنی بیٹی کیتھی کے منشیات کے مسئلے کے بارے میں بات کرتا ہے۔

ڈیوٹی پر واپس آنے کے بعد ، بانڈز نے چوری شدہ کیڈیلیک کا پتہ لگایا اور اسے کھینچ لیا۔ آفیسر جیک کی مدد سے ، بانڈز نے ڈرائیور جیسن تسیلی کو گرفتار کرلیا ، اور اس کار کی شناخت ایک چوری شدہ گاڑی کے طور پر کی جس کی روشنی میں ہلکے نیلے رنگ کے پینٹ کا کام ہے۔ مزید تفتیش میں منشیات کا انکشاف ہوا ہے جو تسیلیلی کو لونی ویسٹ کے قتل سے جوڑنے میں معاون ہیں۔ جزوی طور پر اس کیس پر اس کے کام کی وجہ سے ، بانڈز کو نارکوٹکس ڈویژن میں قائم مقام جاسوس کی حیثیت سے ترقی دی گئی ہے۔ مزید تحقیقات میں منشیات کے مالک کا نام جسی بینس ، “دی ڈیتھ فرشتہ” بتایا گیا ، اور یہ بھی بتایا گیا کہ وہ ہوٹل ڈیلفوریا میں جوئے کے غیر قانونی آپریشن میں بھی ملوث ہے۔ کیتھی کی موت کے بارے میں جاننے کے بعد ، محکمہ بینس کو انصاف دلانے کا عہد کرتا ہے۔

پولیس کویسٹ: موت کے فرشتہ کی تلاش میں

خفیہ کام میں جانے پر ، بانڈس طوائف اور اس کے ہائی اسکول کچلنے والی میری ولکنز کی مدد سے ہوٹل ڈیلفوریا میں جوئے کی انگوٹی میں گھس جاتی ہے ، اور جیسی بینس کے ساتھ تاش کے کھیل میں لے جایا جاتا ہے۔ بینس کا اعتماد حاصل کرتے ہوئے ، بانڈز کو بینس کے ہوٹل کے کمرے میں لے جایا گیا جہاں بانڈز اس کے بیک اپ میں کال کرتے ہیں۔ جیسی نے سونی کی اصل شناخت کا پتہ چلایا لیکن اس سے پہلے کہ وہ اسے مار دے ، بیک اپ آکر بینس کو محکوم بنا دیتا ہے۔ [2] اس کے بعد ، بینس کو 93 سال قید کی سزا کے لئے متعدد گنتی کے الزام میں گرفتار کیا گیا ، ان پر مقدمہ چلایا گیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *