ڈرلر ویڈیو گیم

ڈرلر ویڈیو گیم

ڈرلر ویڈیو گیم (جو ریاستہائے متحدہ میں اسپیس اسٹیشن اوبلیوون کے نام سے جانا جاتا ہے) 1987 میں ایک پہیلی ویڈیو گیم ہے۔ یہ برطانوی ڈویلپرز میجر ڈویلپمنٹ کے ذریعہ لکھا گیا تھا اور زیڈ ایکس سپیکٹرم ، کموڈور 64 ، ایمسٹرڈ سی پی سی ، کموڈور امیگا ، اٹاری ایس ٹی اور ایم ایس ڈاس برائے مراعات یافتہ سافٹ ویئر کے ذریعہ شائع کیا گیا تھا۔ استعمال شدہ 3D گیم انجن ، فریسکیپ۔

ڈرلر ویڈیو گیم

پلاٹ

مستقبل کے دور میں ، نسل انسانی نے بیرونی خلا تک پہنچنے کے لئے زمین کو ترک کردیا ، جس نے وسائل کی لاتعداد جدوجہد اور نہ ختم ہونے والے تنازعہ میں سیارے کو برباد کردیا۔ نیا گھر ڈھونڈنے کے لئے مایوس کن تلاش میں ، انہیں ایوت نامی زندگی کو برقرار رکھنے والا سیارہ ملا ، جس میں دو چاند ، میترل اور ٹرائسکپڈ تھے۔ انہوں نے ایک جہاز بھیجا ، جس کا نام “خروج” ہے اور اس نئے سیارے کو متلاشیوں ، جنینوں اور سپلائیوں کے ساتھ نوآبادیاتی بنانے کے لئے بھیجا گیا ہے۔ نسلیں گزر گئیں ، اور ایواٹ پر کالونی تشکیل دی گئی۔ قانون کی حکمرانی کے بغیر ، خروج کے عملے کے سب سے قدیم ارکان ، عمائدین ، ​​کو کنٹرول کرنے ، فوج بنانے اور قانون کی حکمرانی کو ارتوت میں لانے پر مجبور کیا گیا۔

لیسلی اسکریٹ ڈرلر فیڈریشن کے لئے کام کرنے کی خواہش مند ہے۔ اس کے دادا فیڈریشن کے ممبر رہ چکے ہیں ، لیکن ان پر قتل کا جھوٹا الزام لگایا گیا تھا اور انہیں کیٹر کی حیثیت سے جلاوطن کردیا گیا تھا۔ صرف بعد میں اس کے جرم کی سطح پر مقابلہ کرنے والے شواہد سامنے آئے ، لیکن بہت دیر ہوچکی تھی۔ لیسلیہ تلخ نہیں تھا اور بدلہ لینے کی کوشش نہیں کرتا تھا۔ اس طرح کی غلطی دوبارہ ہونے سے بچنے کے لئے وہ قانون کا مطالعہ کرنا چاہتا تھا۔

ان کے اعلی ، مونٹیگیو یاربرو کے ذریعہ بلایا جاتا ہے ، انہیں زندگی بھر کا موقع فراہم کیا جاتا ہے – اپنی تربیت مکمل کرنے اور ڈرلر فیڈریشن کے اندر ایلیٹ کی ترقی حاصل کرنے کے لئے ایک ہی ڈگری میں پڑ گیا۔ میترل کے بارے میں ان کے تجربے نے اسے اچھی طرح سے برداشت کیا۔ اسے دوسترل جانا تھا اور آنے والی تباہی کو روکنے کی کوشش کرنی تھی۔ میترل ، کیتاروں کے ذریعہ اپنی غیر مستحکم حالت میں چھوڑ گیا تھا ، جو چار گھنٹوں میں پھٹا تھا ، اور دھماکہ اس کے ساتھ ہی ہو جائے گا۔ اسکرٹ کا مشن کھدائی کی تحقیقات “آخری امید” کا استعمال کرنا تھا کہ اس نے میترل کے آس پاس اٹھارہ ڈرلنگ رگس لگائیں تاکہ گیس کو بغیر کسی نقصان کے خلاء میں منتشر ہوجائے اور اس تباہی سے بچایا جاسکے۔ معاملات اتنے آسان نہیں ہیں ، کیتار کے جانے سے قبل سیکیورٹی کے نظام کو چالو کیا گیا تھا۔

ڈرلر ویڈیو گیم

گیم پلے

اس کھیل میں چاند میترل کے اٹھارہ علاقوں (رومبیکوبوکیڈڈرون کی شکل میں) کے ذریعہ ، پہلے فرد کے نظارے کے ذریعے ، کھدائی کی تحقیقات کو پینتریبازی کرنے کے لئے کھلاڑی سے مطالبہ کیا جاتا ہے ، اور ان میں سے ہر ایک میں ایک ڈرلنگ رگ لگاتا ہے تاکہ کم سے کم 50٪ کی اجازت دی جاسکے فرار ہونے والی گیس کی پوزیشن زمین کی تزئین کی سراگ کے مرکب (جس میں پہلے زون میں “X کا نشان ہوتا ہے”) اور مقدمے کی سماعت اور غلطی قائم کی گئی ہے۔ سیکیورٹی سسٹم نظر آنے پر لیسلی پر حملہ کرے گا ، اور اسے کسی بھی طرح سے معذور یا ان سے بچنا ہوگا۔ صرف چند ہی افراد کو گولی مار کر تباہ کیا جاسکتا ہے ، جبکہ باقی کو میکچیک ذرائع کے ذریعہ سوئچز یا اسی طرح کے ذریعے روانہ کیا جانا چاہئے۔

اٹھارہ خطے دراصل میترل کی اصل سطح سے اوپر کے پلیٹ فارم ہیں۔ کھدائی کی تحقیقات اڑ سکتے ہیں یا ہوور نہیں کرسکتے ہیں (حالانکہ یہ ہائیڈرولکس پر خود کو تھوڑا سا نیچے اٹھ سکتے ہیں اور نیچے لے جاسکتے ہیں) ، اور پلیٹ فارم سے دور ہوجانے سے کھلاڑی سطح پر گر جاتا ہے اور ماتم ہوجاتا ہے۔ تاہم ، ایک علاقے میں کھلاڑی ایک گیراج تلاش کرسکتا ہے جس میں گھومنے والی گاڑی موجود ہے جس کا استعمال سیکیورٹی سسٹم کو تلاش کرنے اور ان پر حملہ کرنے کے لئے کیا جاسکتا ہے ، حالانکہ ڈرلنگ رگس نہیں لگایا جاتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *