Tank Battalion

741 ویں ٹینک بٹالین ریاستہائے متحدہ

741 ویں ٹینک بٹالین ریاستہائے متحدہ

741 ویں ٹینک بٹالین ریاستہائے متحدہ ایک آزاد ٹینک بٹالین تھی جس نے دوسری جنگ عظیم میں امریکی فوج کے ساتھ یورپی تھیٹر آف آپریشنز میں حصہ لیا تھا۔ بٹالین نے وی-ای ڈے تک پورے شمالی یورپ میں جنگی کارروائیوں میں حصہ لیا۔ یہ پانچ ٹینک بٹالین میں سے ایک تھی (تمام آزاد) جو ڈی ڈے (6 جون 1944) کو نارمنڈی پہنچی۔ یہ پہلی انفنٹری ڈویژن کی حمایت کرتے ہوئے عمہ بیچ پر اترا ، لیکن 15 جون 1944 کو 2 ڈی انفنٹری ڈویژن کے ساتھ منسلک ہوا ، جس نے اس نے جنگ کی زیادہ تر یاد دہانیوں کی حمایت کی۔ بٹالین نے دسمبر 1944 میں بلج کی لڑائی کے دوران جرمن حملے کے شمالی حصے کو توڑنے میں کلیدی کردار ادا کیا۔741 ویں ٹینک بٹالین ریاستہائے متحدہ  کو اکتوبر 1945 میں غیر فعال کردیا گیا تھا ، پھر 1949 میں ایک ریزرو یونٹ کی حیثیت سے 96 ویں انفنٹری ڈویژن کو تفویض کیا گیا تھا۔ اسے 96 ویں انفنٹری ڈویژن سے واپس لیا گیا اور 1952 میں غیر فعال ہوگیا۔

741 ویں ٹینک بٹالین ریاستہائے متحدہ

تنظیم

1 741 ویں ٹینک بٹالین ریاستہائے متحدہ  نے دوسری جنگ عظیم کے دوران امریکی درمیانے درجے کے ٹینک بٹالین کی معیاری تنظیم کی پیروی کی۔ اس میں ایک ہیڈ کوارٹر اور ہیڈ کوارٹر کمپنی ، سروس کمپنی ، تین میڈیم ٹینک کمپنیاں (کمپنیاں اے ، بی ، اور سی) اور لائٹ ٹینک کمپنی (کمپنی ڈی) شامل ہیں۔

ہیڈ کوارٹر کمپنی میں بٹالین ہیڈ کوارٹرز کے عملہ ، دونوں افسران اور شامل افراد شامل تھے۔ ایک حملہ گن پلاٹون ، جس میں تین شرمین ٹینک کے متغیرات پر مشتمل ہے جس میں ایک چھوٹی سی پابندی والی 105 ملی میٹر اسلٹ گن ہے ، اور ہر میڈیم ٹینک کمپنی کو نامی طور پر تفویض کیا گیا ہے ، لیکن عام طور پر حملہ گن پلاٹون میں دوسرے گن سیکشن کے طور پر کام کرتا ہے۔ ایک مارٹر پلاٹون ، جس میں آدھے ٹریک سے آراستہ 81 ملی میٹر مارٹر لگے تھے۔ پانچ کوارٹر ٹن “جِلیاں” (جیپیں) کے ساتھ ایک بحالی پلاٹون؛ اور ہیڈ کوارٹر ٹینک سیکشن ، جس میں دو ٹینکس شامل تھے ، بٹالین کے کمانڈر اور آپریشن افسر کے لئے ایک ایک۔ حملہ گن پلاٹون اکثر اس ڈویژن کے توپ خانہ سے منسلک ہوتا تھا جس میں بٹالین منسلک ہوتا تھا ، خاص طور پر اگر اس ڈویژن کو دفاعی یا مستحکم عہدوں کی طرف لوٹنا پڑا۔سروس کمپنی میں ایک ہیڈ کوارٹر سیکشن شامل تھا۔ بحالی پلاٹون۔ اور بٹالین کو رسد مہیا کرنے کے لئے 30 سے ​​زائد ٹرک کے ساتھ ایک بڑی بٹالین کی سپلائی اور ٹرانسپورٹ پلاٹون ہے۔

741 ویں ٹینک بٹالین ریاستہائے متحدہ

اے ، بی ، سی اور ڈی کمپنیاں – درمیانی اور روشنی دونوں ، ٹینک لائن کمپنیاں ، تنظیم کے ایک ہی جدول کی پیروی کرتی ہیں۔ ہر کمپنی میں ہیڈ کوارٹر سیکشن ہوتا ہے جس میں ایک چھوٹے ہیڈکوارٹر اسٹاف کے ساتھ دو ٹینک (ایک کمپنی کمانڈر کے لئے اور ایک ایگزیکٹو آفیسر کے لئے) بھی شامل تھے۔ اور تین پانچ ٹینک پلاٹونز۔ میڈیم ٹینک کمپنیاں ایم 4 شرمین ٹینکوں سے لیس تھیں ، جبکہ لائٹ ٹینک کمپنی ایم 5 اسٹورٹ ٹینکوں سے لیس تھی۔ چاروں کمپنیوں کا اپنا اپنا مینٹیننس سیکشن تھا ، جس میں ایم 32 ٹینک کی بازیابی والی گاڑی شامل تھی ، جو شیرمان چیسیس پر بنی تھی۔ چونکہ اسٹورٹ 4 افراد کا عملہ بمقابلہ 5 افراد کے عملے کو شرمین پر لے کر گیا تھا ، اس میں درمیانے درجے کی ٹینک کمپنیوں کے مقابلے میں عملے کی قدر قدر زیادہ تھی۔ نارمنڈی لینڈنگ کے ل Companies ، کمپنیاں بی اور سی ڈی ڈی ٹینک سے لیس تھیں۔ چونکہ واقعی یہ تمام ٹینک ڈی ڈے پر حملے کے دوران ضائع ہوگئے تھے ، بٹالین نے متبادل سازوسامان وصول کرنا شروع کرتے ہی انہیں روایتی M4 شرمینوں سے تبدیل کردیا گیا۔

تاریخ

741 ویں ٹینک بٹالین ریاستہائے متحدہ کو 15 مارچ 1942 کو میری لینڈ کے فورٹ میڈ میڈ میں فعال کیا گیا تھا۔ اس کا ابتدائی کیڈر 751 ویں ٹانک بٹالین کے ممبروں سے تشکیل پایا تھا اور مسودوں کے ذریعہ تکمیل شدہ تھا۔ اس بٹالین نے ملک کو بحرانوں سے پار کیا جب وہ ایک تربیتی اسٹیشن سے دوسرے پینتریبازی اور بندوق کی مہارت کو بڑھا رہا ہے۔ تربیتی کیمپوں میں کیمپ ینگ ، کیلیفورنیا ، کیمپ پولک ، لوزیانا ، کیمپ پکٹ ، ورجینیا ، اور کیمپ ویلفلیٹ ، میساچوسیٹس شامل تھے۔ ورجینیا کے کیمپ بریڈفورڈ میں ، اس نے بحری جہاز کے جہاز پر سوار جہاز کو اتارنا اور اتارنا ، اور لٹل کریک ، ورجینیا اور سولومنس جزیرے ، میری لینڈ میں حملہ کرنے والے لینڈنگ کی مشق کرنے سمیت ، بھرپور تربیت پر عمل کرنا شروع کیا۔

آخر کار ، اگست 1943 میں ، بٹالین نیو جرسی کے فورٹ ڈیکس پہنچا ، تاکہ قبل از وقت اماراتی سفر کی تیاری کر سکے۔ وہاں سے ، بٹالین کیمپ شینکس میں واقع امبارن اسٹیشن منتقل ہوگئی ، اور کیپ ٹاون کیسل میں سوار ہوکر ، 20 اکتوبر 1943 کو نیو یارک روانہ ہوئی اور 2 نومبر 1943 کو انگلینڈ کے لیورپول پہنچی۔

بٹالین نے انگلینڈ میں اپنی تربیت جاری رکھی ، جہاں اسے ڈی-ڈے حملہ فورس کا حصہ بننے کے لئے منتخب کیا گیا۔ جنوری 1944 میں شروع ہونے والے ڈوپلیکس ڈرائیو امیبیئس پرپولیشن سسٹم کے ساتھ خصوصی طور پر لیس برطانوی ویلنٹائن ٹینکوں کے ساتھ پہلے ٹریننگ ، انہوں نے بعد میں اسی طرح کے لیس ایم 4 حاصل کیے جس کے ساتھ تربیت جاری رکھنا ہے۔ یونٹوں نے مئی کے آخر میں اپنے سامان کو لوڈ کیا اور حملہ کے لینڈنگ کے آخری حکم کا منتظر بندرگاہ میں انتظار کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close